Sunday, August 3, 2008

Ape kes pulak

Semalam aku baca suratkhabar ada keluar lagi kes MRR2 rosak. Apa nak jadi kat tiang tu tak tau la. Sekali lagi duit ratus ribu atau juta-juta nak kena keluar, betulkan tiang tu. Tak tau la kat mn silapnye benda 2, dari design ke,material x elok ke atau kontraktor yang salah pasang. Sepatutnya projek yang harga ratus-ratus juta macam tu kena dijamin oleh kontraktor tu untk tempoh yang lama mcm 20-30 tahun baru diaorang ni wat keje betul dan amik berat pasal kualiti kerja tu. Macam MRR2 cukup tahun ni dah abis dah guarantee kontraktor tu,nasib baik la kes patah tu jadi time ni kalau x dah kene guna duit rakyat.

Dalam pada nak komplen pasal kerajaan ni, aku nak ucap tahniah jugak la kat member aku yang sorang ni. Dah nk kawin dah dia, sama-sama gelak x sangka lak dia dah nak jadi laki orang, ish3x cepat tul masa ni berlalu, xtau la bila pulak giliran aku. Hehehehe.Banyak gak duit nak pakai untuk kawin zaman ni, xde 25 ribu payah gak. Itupun jenis standard nye majlis, bukan nyer grand2 pun.

Anyway, aku kene kuar nanti-nanti sambung lagi. To my friend Rizal Daud & future wife Shazalina congratulations may you all life happily ever after.

No comments: