Tuesday, August 5, 2008

Selamat kat kl dah.

Alhamdulllah, dah abis pun shift keje aku kali ni. 4 aribulan turun dari K1(Kadriah 1 nama kapal tempat aku keje) 15 aribulan nanti naik la balik. Tensen giler aku semalam nak balik, bebudak yg tukar shift ngan aku boleh lak sampai kat k1 kul 7 mlm, dah kene la aku kensel plan nk meluang kan masa ngan buah hati aku kat JB. Bebudak tu leh gi saloon la dulu baru nak naik bot yang wat aku geram tu. X respek langsung ngan org nyer masa pikir ikut sedap diaorang je. Tapi xpe, bile aku naik kali ni aku pun nak wat macam tu gak abgi diaorang lak panas ngan aku. Dendam nyer kes la ni.
Aku pun pening gak nak pujuk buah ati aku si Fini tu, coz dah lama x jumpe kan so plan kali ni nak jumpe la tapi x jadi pulak.Dia pun merajuk la, sampai xlalu makan semua layan aku dalam tepon pun macam nak xnk je. Huhuhuhu. Dah dekat 2 jam cakap dalam tepon baru la dia pun ade mood sikit tapi still x puas hati lagi r. Aku tau tapi dia je xnk ckp.
Mintak2 mintak la sekarang ni dia dah sejuk sikit kut x pening jugak aku di wat nye. Sayanf maaf kan i yer.....

1 comment:

Unknown said...

muuuuahhhh tak per syg phm..tp pasni pastikan kite dpt juper eh
rindu sgt dh nie